Κανόνες επιστροφής και Αντικατάστασης των Προϊόντων .
Η αποστολή των Δεμάτων γίνετε ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ACS - -> στην διεύθυνση : ACS ΣΟΦΙΑΣ - ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ , ΥΠΟΨΙΝ HEDY COMPUTERS LTD, κωδικός πελάτη ACS 2BG232726 , K. Tihomir Karkadakov Τel : 00359898449007. ACS BULGARIA Sofia – 1404, bul. “Bulgaria” 73
Επιλεξιμότητα των προϊόντων για την επιστροφή ή την ανταλλαγή
Οι Πελάτες έχουν δικαίωμα να επιστρέψουν τα αγορασμένα προϊόντα από το EuStore , χωρίς μα δηλώνουν την αιτία σε διάστημα των 14 (Δεκατεσσάρον ) ημερολογιακών ημερών από την στιγμή
της παραλαβής από των Πωλητή ή από τον Εκπρόσωπο του . Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν εάν έχουν διατηρηθεί τα λειτουργικά τους χαρακτηριστικά , οι εργοστασιακές ετικέτες , και η κατάσταση μεταπώλησης
τους. Τα Έξοδα Αποστολής για την Επιστροφή των προϊόντων βαρύνουν τον Αποστολέα.
Για να επιστρέψουν τα προϊόντα οι πελάτες πρέπει να παρουσιάσουν δικαιολογητικά Αγοράς και να συμπληρώσουν την Αίτηση για Επιστροφή .
Τα προϊόντα που έχουν αγορασθεί από το EuStore μπορούν να επιστραφούν σε διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος .Για να είναι έγκυρη η φόρμα πρέπει να έχει
συμπληρωθεί σε διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος .
Όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να είναι απολύτως στην ίδια κατάσταση κατά την παραλαβή τους .Δεν θα γίνονται δεκτά προϊόντα τα οποία είναι επισκευασμένα από μη εξουσιοδοτημένο άτομο , ή έχουν υποστεί βλάβη από τον πελάτη , τέτοια με βλάβες ή με μη πλήρη
συσκευασία , με σημάδια χρήσης και φθοράς από μη σωστή χρήση , με σημάδια από
χτυπήματα , η γρατζουνιές .Δεν θα γίνονται
δεκτά και προϊόντα τα οποία δεν συνοδεύονται με πλήρη όλα τους τα Αξεσουάρ ,με
τα οποία είχαν παραδοθεί στον πελάτη .
Τα προιόντα πρέπει να επιστραφούν στην γνήσια τους συσκευασία , με τις
εργοστασιακές ετικέτες , την γνήσια εγγύηση στην περίπτωση που έχει εκδοθεί από
τον κατασκευαστή / αντιπρόσωπο και όλα τα δικαιολογητικά που έχουν παραδοθεί με
το προϊόν .
Σε περίπτωση που το προϊόν μας συνοδευόταν με δώρο κατά την διάρκεια της
επιστροφής πρέπει να επιστραφεί και το δώρο .
Σε περίπτωση που έχουν αγορασθεί περισσότερο από ένα ίδια προιόντα και ο πελάτης επιθυμεί να
επιστρέψει δύο ή περισσότερα μπορεί να ανοιχθεί μόνο το ένα προιόν . Τα
υπόλοιπα πρέπει να είναι σφραγισμένα , σε αντίθετη περίπτωση δεν θα γίνονται
δεκτά .
Αγορασμένα Κουπόνια από EuStore ΔΕΝ μπορούν να επιστραφούν .
Κανόνες για επιστροφή και Αντικατάσταση προϊόντων με εμφανή προβλήματα:
Οι πελάτες έχουν δικαίωμα να ενημερώνουν τον Πωλητή για όλα τα εμφανή προβλήματα και να ζητούν την απομάκρυνσή τους σε διάστημα των 30 ( τριάντα ) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα Παραλαβής των Προϊόντων από τον Πωλητή ή από τον εκπρόσωπο του Πωλητή . Η μοναδική εξαίρεση είναι προβλήματα από την μη σωστή χρήση των προϊόντων από την Πλευρά του Πελάτη .
Οι πελάτες έχουν δικαίωμα να αρνούνται να παραλάβουν τα προϊόντα ,και να ζητούν την επιστροφή των Χρημάτων . Σε αυτήν την περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στον Πωλητή ,με την προϋπόθεση ότι έχουν εξασφαλιστεί οι λειτουργικές τους ιδιότητες , οι εργοστασιακές τους ετικέτες , και οι προϋποθέσεις για την μεταπώληση του Προϊόντος .
Για να επιστρέψετε τα Προϊόντα πρέπει να στείλετε τα δικαιολογητικά τα οποία αποτελούν απόδειξη της Αγοράς και να συμπληρώσετε την Φόρμα για την Δήλωση Επιστροφής .
Η δική μας πολιτική Επιστροφών είναι δηλωμένη πιο πάνω. Κατά τους εν ενεργεία Νόμους τα καταστήματα είναι υποχρεωμένα να δημοσιεύουν την δική τους πολιτική για την επιστροφή και αντικατάσταση των προϊόντων τους . Αν κάποιο κατάστημα δεν δημοσιεύσει καμία πολιτική για τις επιστροφές ο νόμος απαιτεί το κατάστημα να δέχεται επιστροφές σε διάστημα 30 ημερών από την ημερομηνία Αγοράς .